Migrän!!

Ohh har migrään :'(!! jobbiigt så ska skriva lite snabbt och sen lägga mig och sova!
runt 7 tiden så gick jag ut med valeria vi satt o pratade sen så stöte vi på miki o några andra och va med dom tills kl 9..sen gick jag hem hade för ont i huvudet,och jag som trodde att det sulle gå över då jag tog lite frisk luft :/..när jag kom hem började jag plugga matte och gjorde några toast..sen kollade lite på tv och nu bloggar jag :)


Anonym om Jag har en åsikt:
vad fick dig att tänka på det här? är det någon tjej- eller killkopmis som har varit med om de eller?

Aah både tjej och kill kompisar faktiskt men har fått höra mycket mer om tjejer som håller sin hemighet långt bort från deras pojkvänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0