jaag veet :/



Anonym om 4 oktober:

du uppdaterar inte längre.

Jag vet..och ber om förlåtelse! vet inte direkt varför..hade inte tänk på det tills jag idag pratade med itoo och tog upp ämnet..vill inte att ni ska tro att jag mår dåligt eller något jag mår lika bra som vanligt men det är inte så mycket jag gjort.Spec inte den här helgen..Älsklingen sara blev/är jätte sjuk så vi kunde varken gå på bio eller dricka och jag förstår inte vf min statistik är samma haha vore jag er skulle jag typ tröttna och inte läsa min blogg mer! men tack för att ni inte ger upp hihi love yoou!..men nu såå..ny vecka nya händelserl
LOVAR att bli bättre så som jag alltid är dvs mycket uppdatering och många bilder! :D

Neepp nu har jag kollat klart på  "over her dead body" med eva longoria riktigt bra film!..det är typ det jag har spenderat min helg på..Filmer,filmer och mer filmer! :D älskar det,det är så mysigt att ligga i sängen,äta och kolla på film..igår kollade jag på " i love you man" också sjukt bra,den fick mig att stor skratta HAHA! :D   rekomenderar dom båda!
Nu ska jag sova för imorgon är det skola wihooo
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0