en bra come back!



Att jag faktiskt är halv shoppaholic! varje gång jag går förbi en kläds butik och inte har pengar är det en känsla jag faktiskt hatar som mest! och när jag har pengar och vet att jag ska shoppa kan jag vakna hur tidigt som helst,bli faktiskt svettig i händerna när jag närmar mig kläd butiken jag är ute efter! :O
jag är hur oblyg som helst när det gäller att visa hur mkt jag älskar kläd butiker
Ett exempel HAHA i lördags när jag åkte in till stan för att shoppaletade jag efter "vila" butiken och letate o letate tillllss jag fick syn på den och skrek o hoppade till!! cory kollade på mig och vi dog av garv HAHA
Eller känslan jag hade i lördags var en känska jag länge drömt om..att köpa o köpa utan att tänka på hur mkt pengar jag har kvar på kortet..köpte o köpte helt lugn :D och när jag kände att jag var klar kunde INGEN få bort leendet på läpparna och var glad resetn av dagen! :D..Ibland så pirrar det i magen när jag ser ett klädd plagg jag så gärna vill ha HIHIHI!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0