memories never die

jajaaa tog bort lösenords skyddet..ialf tills hur länge jag orkar för i min data kan jag inte själv gå in i min blogg för det jävla viruset HAHa!!..ni som inte hade lösenordet kan jag säga att ni inte missat så mkt haha..

jag har lagt in nya låtar i min mp3..eller sa jag nya(?)..la in riktigt gamla låtar som bara ger mig underbara minnen! :D..love it!..har min ruttna rosa mp3 pga att min mobil är på lagning..så har oxo en rutten mobil för tillfället..fan vad skönt det känns att vara frisk..men ska inte till skolan imorgon..ska gå heeela nästa vecka..måste ju få tillstånd fårn skolan för att få åka till chile och då måste jag sköta mig!

tänka sig att jag har vart inlåst i typ 4 dagar!! har typ aldrig hänt..till helgen blir det tydligen bio,saw 6! :D..hahaha ni som känner mig vet att jag inte kan kolla på skräck på bio..HAHAh jag är inte blyg när det gäller att visa att jag är rädd!! HAHAHA..ska diit med A så det blir myspys =)..seeen blir det nog att ta det lugnt för troor ick att mamma kommer låta mig gå på någon fest efter att ha vart så sjuk som jag va :p..men men..

är inne nu i min systers data i ett konto jag inte hade vart inne i åratal haha!!..fanns riktiigt gamla bilder skit kuul..kan dela med miig några hihi

ung 08 år 06(?)..jag den ända som syyns haha



ung 08 år 07



hink kväll år 06 (?)



Bio kväll me tjejerna 07



PEA fan vad jag saknar det haha..undrar vad jag hade i dom andra pressarna :O
i typ "<3" ?




Älskling kristina o jag år 07 :D



8ans avslutnings utflykt i drottningholm :D





8ans skolfest :D



typ förra året =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0