usch!

igår va jag på fest först hos cami sen rulla vi vidare på en annan fest som kom av en slump..det va skiiiiit roligt vi drack och dansade jätte mycket..och faaan vad fulll jag blev!! det va länge sen jag va så full..men inte äckligt full jag skrattade o dansade o hade roligt :D..festen tog slut runt 03..så vi drog och det som händer därefter vill jag inte ta upp här..mina närmaste vet och det räcker med det..säger bara  GÅ O DÖ!..kom ialf hem kl 06..var med migge o sara som var så underbara mot mig! :')

idag kommer tamara hiiit :) vi ska ha mys dag film,chips o såå..kanske fest(?)..är fortf bakis så får se om jag får lust..hon ska ändå sova här såå de blir kul hur som helst :D



Anonym om det finns gränser:

vilket ex pratar du om, när du sejjer ex?

Svar : jag har bara haft ett seriöst förhållande och df ser jag honom som mitt ända "ex"..och de han jag va tsm med i 1½ år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0