ojjj har jag blogg?

HAHA har inte orkat blogga fifan :D ajaaa bryyyyr mig ick :)...min helg har vart lite så där galen..meen shhh nancy :) idag vare bio med tjejerna från klassen linn,aleks och rebecka :D kolalde på 2012 SÅÅÅ GRYYMT BRA var helt spänd av den hade bara lust att skrika hahaha men neeej =)..efter bion träffade jag på några kill kompisar..och när vi gick ut såg man en oväntad person som fick mig att små skratta hahaha :)

men rekomenderar filmen verkligen!

imorgom skola..ny vecka nya mål..ska sattsa hårt på skolan spec den här veckan..inga skolk,bara plugg!!



    Amalia  om måste jag va så klumpig!:


Hej nancy! Gillar din blogg. Äkta vara.
Vi vet att du inte har haft så många pojkvänner som du har sagt. Kan du inte berätta om alla? Intresting.

Puss Nanncy! hoppas du har en bra dag.
 

svar : jag har bara haft 1 seriöst förhållande som varade 1½ år nästan...och en till blev nästan seriöst men jag vill inte :)..jag mår bra som jag har det nu 


Maria om shopping:


berätta om roll on foundationen va bra sen tänkt köpa men osäker för om den skulle va bra :)


svar : den är skit bra faktiskt..men va nogrann med vilken du väljer..menar hud färg :)


 Anonym om shopping:

vart ifrån köpte du din armband :)?
 
svar : den är från lindex..kmr inte ihåg hur mkt den kosta :/


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0