mysig dag

kom nyss hem efter att ha vart med cayo och valeria :)..mötte upp dom runt 18 tiden..sen så sa cayo att han har fått låna hans kompis lägenhet som är bort rest så cayo ska bo där i 2 veckor..det är exakt där valeria bor..sen så gick vi diit och besätmde oss för att kolla på film..så vi gick ner till cetrum för att köpa chips,godis o läsk..på väg tillbaks mötte vi upp migge och kave dom skulle på bio så vi pratade bara lite snabbt..sen så gick vu upp till lägeheten och åt oss tjocka..vi kollade på "i love you man "..jag hade redan sätt den innan men den är bra så kollade på den igen..lägeheten va skit mysig verkligen :D..sen så kollade på paradise hotel och efter det drog vii =)

Fick en kommentar där det stog :

gumman du ska lära dig en sak, man kan aldrig ha killkompisar. ALDRIG! Förr eller senare kommer den ena eller andra få känslor för varandra, det är bara så. Kill kompisar finns inte.

då kan jag först säga,vad söt att du bryr dig :) men kan inte hålla med dig..jag har i nästan hela mitt liv haft hur bra kill kompisar som helst utan att man fått känslor..tvärtom man pratar själv om sina "kill problem" eller om hans " tjej problem"..Det har hänt att en kill kompis börjat gilla mig..men vi var inte SÅ bra vänner..så jag tror faktiskt att man kan ha en riktigt bra kill kompis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0