morgon pigg

trodde inte att jag skulle lyckas att komma upp idag.. min natt va helt okej men innan mitt larm lät så kändes det som om mina drömmar var tankar och som om jag inte sovit något  hahaha..innan jag somna kollade jag åp step up 2..och hela min dröm handla om det..HAHA skit roligt!! och vilka som va med i den va ännu roligare..

börjar om 40 min och sitter och äter macka! :)..har på mig jeans något smo inte brukar hända så ofta haha..efter som att jag gick ner i vikt under en period så satt inte jeansen fint..så skulle prova idag..och omg fick knappt på mig dom nästan..hoppade runt i huset så att dom skulle upp sen slutade det med att jag låg i sängen så att dom skulle knäppas! HAHA nuuu sitter dom fiint! :D


Kommentarer
Postat av: Heavenly

nice blogg design =) är du bra på desing och headers och sånt?

2009-11-09 @ 17:29:52
URL: http://thuggishruggish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0