måste jag va så klumpig!

OH är så arg att de inte sant!!..hade hur roligt som helst i skolan tillbringa skoldagen med sebastian och vi kollade på tunering i idrotts huset..allt va braa ochd et va fullt med folk!..och jag hade min mobil som vanligt i handen..sen såå blev jag skit trött,rami kom och satte sig med oss och jag lutade mig på hans axel och typ halv sov..sen bestämde vi oss för att draa..när vi väl va ute känner jag inte min mobil..och fick panik..dom följde med mig tbx för att leta men den fanns itne..tårana förja rinna..så dom gick och kollade igen..men neej..dom ringde men den va redan avstängd!..blev så suuuur!!!! kommer alvarligt inte ihåg vart jag hade den sist och det irriterar miig..nu har jag ingen mobil..och min touch mobil är på lagning..så jag bryr mig inte om den mobilen jag tappa bort..utan jag bryr mig om sim kortet..mamma kommer ick bli glad! det är typ 3dje gången jag tappar bort en mobil..JOBBIIGT!!


Kommentarer
Postat av: Amalia

Hej nancy! Gillar din blogg. Äkta vara.

Vi vet att du inte har haft så många pojkvänner som du har sagt. Kan du inte berätta om alla? Intresting.



Puss Nanncy! hoppas du har en bra dag.

2009-11-12 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0