helt slut

oohh är så jävla trött att de inte sant :( men väntar på paradise hotel..

men men..idag så hade jag som sagt media dag..vi fick filma och så..sen si visade alla grupper det dom hade filmat inför hela klassen AHHA fick ont i magen av hur mkt jag skratta..man skulle typ göra en kort film med innehållet " ett offer,en räddare och en ond" jag o min grupp gjorde CSI HHAAHA faan vad vi skrattade,och beröm fick vi :D..efter lunch fick vi gå ut o filma,interjuva folk ute och ställa en fråga,vi valde " Om du hade en vecka kvar o leva,vad skulle du göra då?" ahha man fick många sjuka svar..som " bli hora,knulla varje dag,knarka,råna en bank,jucka alla dagarna" osv..alla svar var från främmande människor ute ..det va kuul..men när vi gick mot skolan då vi var klara kände jag att jag blev helt seg..så vi samlades och lämnade in kameran o såå och fick sluta 14:30..skönt!..imorgon ska vi kolla på alla interjuver :)

Efter skolan åkte jag in till hornstull för att sola med mina sista poletter..det blev 16 min..och blev brun :D..MEN! de inte klart ÄN..imorgon ska jag sola min SISTA gång..ialf på många månader...hoppas jag kan hålla mig ..men ska sola i 30 min den här gången :D då jävlar! ..

vägen till hornstull va hur jobbig som helst..jag tog 15:01 bussen ( 707an) och jag brukar alltid gå av i alby och ta t-banan därifrån till hornstull..men NEJ jag va för trött för att kliva av bussen i alby så jag fortsatte ända till skärholmen..40 minuters resa sen så när jag kommer till skäris så missa jag precis tåget..fick vänta i 10 min..inte så farligt tänkte jag :)..när den kom så hoppa jag på den och aah..resan fårn tumba till hornstull blev 1 timma om 10 min! kunde inte tro det!!..solade och rörde mig tbx..fast åkte av i alby den här gången och tog bussen därifrån mot tumba..när jag väl kom till tumba gick jag till biblioteket för att hämta ut en bok jag hade beställt " syskonkärlek" tamara läser den och säger att den va bra! så jag blev oxo nyfiken på den :D ska läsa den efter jag skrivit klar :)

Samanlagt blev allt 3 timmar HAHA kom hem prick kl 18:00..HELT SLUT mina ögon vägde TON..

jag käkade och duschade,torka håret kollat på simpsons och aah nu sitter jag vid datan och tror inte jag kommer kunna hålla mig vaken

ajaa som tur börjar jag 10:30 imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0