du visste inte


jag är en rätt så känslig människa,kan gråta väldigt lätt! men det är bara 1 person jag inte kan gråta för längre och det är roligt HAHA..det kan hända att jag tänker på personen och inte får någon alls känsla! skulle det va förut skulle tråana börja rinna innan jag äns hann tänka på honom..men nuu eller dom 2-3 senaste månaderna kan jag inte...det blir skit roligt för jag har till och med kämpat för att få fram åtminstånde EN tår..men neej..jag ger vind med mina händer till ögonen så att dom ska fyllas med tårar men det slutar alltid med att jag bara dör av skratt över hur roligt det ser ut,har oxo försökt göra gråtande "ljud" så att jag ska gråta..men det slutar oxo med att jag skrattar HAHA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0