det finns gränser

läste nyss klart boken,som fick mig faktiskt att släppa några tårar.Den var verlken skit bra! jag är ingen läs människa,tvärtom jag hatar att läsa böcker..jag har läst inte mer än 5 hela böcker i hela mitt liv jag tror..för om inte boken är bra i början ger jag upp..men den här va så fin!! :) rekomenderar den verkligen!

 





annars har jag pluggat lite,duschat o ätit pankakor :D smsade oxo ( såklart haha )  och en av dom jag smsade med har vart "efter" mig ett tag,han är fin,snäll osv..men ett stort problem i mina ögon..han är "kompis" med mitt ex..det finns gränser och där går gränsen för mig..skulle nog aldrig göra något sånt..att börja träffa mitt ex kompisar på ett annat sätt som inte just är som kompisar..därför undviker jag att träffa honom..för att det finns en chans att om jag träffar honom så kanske jag börjar att strunta i att han känner mitt ex väl..och det går mot mina regler..men då undrar jag också hur killen tänker..vad är han för salgs kompis till mitt ex dåå (?) hur kan han kolla honom i ögonen när dom träffas (?) jaja lägger mig inte i..man får lära sig själv med vilka man umgås med ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket ex pratar du om, när du sejjer ex?

2009-11-19 @ 18:46:03
Postat av: Tamara López

visst är den bra? :D asså boken!

2009-11-19 @ 22:23:04
URL: http://tamaralopez.blogg.se/
Postat av: steff

Äsch kör bara

2009-11-21 @ 23:52:13
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0