chile 09-010 (?) HAHA

har ätit jätte mycket idag haha känner att jag kommer spricka när som helst..min bror kom och fixade båda våra datorer för båda va lite knasiga..så nu funkar min bebis igen! :D

Imorgon skola,skööönt!! har faktiskt saknat skolan..imorgon ska jag ta igen allt jag missat..Om jag inte har för mycket plugg eller om jag hinner bli lite halft klar så drar jag till skärholmen imorgon ska kolla på film med en killkompis :)..annars blir det under veckan..

Idag vid maten satt vi och prata om chile resan..vet inte om jag ahr berättat men jag fick typ ångest inför resan..typ en " jag vill verkligen inte resa" ångest.Såg inte fram emot det någonstans! längtade bara att få komma tillbaks och bo enasm i dom 2 veckorna..men idag vändes allt..dom berättade om det fina huset vi ska bo i och att vi ska åka runt lite och sååå och hur min födelsedags ska firas!..så det blev lite spänning hahaha..jag ska ju bara vara där 1 månad medans min familj ska stanna 2 veckor extra!..

och ensam ensaaaam kommer jag inte att bo hahah nääee! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0