ångest

ohhh somnade jätte sent inatt...eller jag har somnat senare..men somnade runt 04..larmet gick 06 men ändra till 06:50 då gick jag upp fixat mig o såå :) idag är det media dag,vi har börjat med rörlig bild,hoppas det blir roligt men det är mycket filmande då man brukar gå uut..gillar inte gå ut i skolan de kallt och man orkar inte gå till skåpet o ta på siig blää..men skulle föredra att krypa tbx till min säng i det stora mjuka täcket ( okej,inte min säng,faktiskt min systers ahhaha) och somna om :(

idag slutar jag runt 15:30..hoppas dom släpper oss tidigare som sist vi fick sluta 14 haha mirakel =) efter skolan ska jag sola för mina sista sol-pengar "poletter" i hornstull :)..sen vet jag inte..blir förmodligen jätte trött och kommer bara vilja sova :)

Och juste förra veckan laddade jag ner en skit bra film med ashton kutcher som heter "spread" den är från i år.Den är så grymt braa!!! slutet var oväntat,inte som alla andra filmer som slutar likadant,rekomenderar den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0