30 nov - shopping

kom nyss hem..idag var jag i skolan och efter så gick jag o sebbe till cayos lägenhet..dom spelade fifa och jag somnade..men lite svårt o sova av all skrik när dom gjorde måål *suck* efter det åkte jag in till skäris..av allt jag hade planerat o köpa så fanns inget av det..men kom hem med 2 plagg från New yorker....efter skärholmen åkte jag in till vårberg och träffade "mr.hemlig" ( HAHA ). vi va bara en stund med varandra..sen mötte jag upp tamara vi åkte in till skärholmen igen..vi pratade o såå sen gick hon till dansen och jag hem :)

ska käka nu är skit hungrig!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

de går orrerykten om dig, äre santttttt

2009-11-30 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0