29 nov

gårdagen va helt okej ja o sara dansa en hel del såklart :D men det kunde ha vart bättre..låtarna var lite konstigt remixade då o då..men men..vi va med anthony,fernando,valentino,almir,sinan o några till på väg hem blev det så där knas..inte så konstigt..det måste alltid hända något haha..men allt det knasiga gjorde att jag kom hem kl 07..va full,trött och frös så jag somna på direkten ..vakna kl 15 idag med mobilen bombad av sms..fattar inte att jag inte vaknade av dom :O brukar alltid vakna av små små ljud haha

Idag äre abra att ta det lugnt och kolla faktiskt på barca matchen mot real! :D










Haha störda



Fernandooo =)



Fernando blev avundsjuk HAHA



som vanligt e vi som sista hoho





Kommentarer
Postat av: Tamara López

eeew nancy vaaarför hahaha ja hoppas du förstår vad jag syftar på

2009-11-29 @ 18:35:54
URL: http://tamaralopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0