27 nov - wihuuu

idag har jag vart i skolan och efter skolan så åkte jag till vårby med linn och aleks..för att göra min första tatto :D..vi fick vänta ett tag i vårby men sen så satte vi igång,var skit nervös men men har velat göra min lilla stjärna länge ! :D typ när jag starta bloggen skulle jag göra den men det blev aldrig av typ ahah men NU SÅÅ :D..fan vad ont det gjorde men det var det värt! :D

och varför jag valde just örat ( eftersom många blir chockade när jag säger att jag gjort det ) är för att det inte är alls många som har där..jag har inte sätt någon som har där häller såå aah ville inte göra där nästan alla gör :)





Efter det åkte jag hemåt och höll på att somna i bussen haha..när jag kom hem så åt jag sen la jag mig i sängen o somna i någon minut..idag stannar jag hemma ooooorkar verkligen inte festa,eller dricka...vill spara mig tills imorgon istället :D..alviik WOHO =)

ajaa ska kolla på tv nu,puss ♥


Kommentarer
Postat av: Tamara López

shit haha den blev större än vad jag hade tänkt mig men den va nice:D:D

2009-11-27 @ 21:19:31
URL: http://tamaralopez.blogg.se/
Postat av: rebecca

gud va fint de blev :D

2009-11-27 @ 21:37:35
Postat av: Tanya

Nä, varför göra något som alla andra har lixom...därför härmade du din kära syster, för hon är ju inte vem som helst ;)



Besuuus Jätte fin

2009-11-28 @ 04:23:46
URL: http://taanyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0