26 nov

idag var jag i skolan och hade ångest hela dagen! ville bara hem..slutade 14:30 kom hem och sov typ..vakna typ kvart i nio..knas!! kommer itne kunna sova ikväll :(..ajaa..kollade på Paradise hotel sen så kom jag hiit..

Har verkligen mått skit konstigt dom senaste dagarna..eller jag känner mig konstig..har hela tiden typ en stor lust att skrika så högt som jag bara kan!..har till och med känt mig väldigt ensam fast det är någon jag inte är..men det käns så..svårt att förlkara..OH!

jajaa...imorgon ska jag på fest med tamara för michel fyller år :)..sen på lördag är det latino festen WOHO längtar!! saknar sara och denize som fan!! :( men på lördag ska vi ses =) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0