24 nov

idag har jag vart i skolan och filmade hela dagen..vi sluta kl 3 efter det mötte jag upp migge som skulle ge mig en sak jag had tappat bort i fredags haha..sen så följde han och kave med mig hem för att hämta "nena´s" present efter det så följde migge med mig halva vägen till alexis sen sa vi hejdå :)..Gick hem till alexis runt 4 typ..gav min present sen så matade jag nena :D! hon åt upp all mat skit duktiig älskar henne :D sen gick vi ut på promenad och när hon gjort sina saker gick vi upp igen..alexis visade gamla bilder HAHA skit roligt skratta en hel del =)..runt 18:30 rörde vi på oss..jag hem och han skulle träna så han följde med mig lite sen sa vi hej då :)

Ringde vale på väg hem o när jag kom hem så käka jag..ska duscha nu sen sova..igår somna jag 19:00 och vakna idag kl 09  heeelt sjukt haha :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är alexis? :) är han en ny kille eller bara en kompis?

2009-11-24 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0