2 nov

Fråga inte hur mitt natt har varit för att jag har gjort allt utom att sova!..kunde verkligen inte sova..så först gjorde jag mackor..sen lyssna jag på min mp3 och börja dansa runt i hela huset och mima..sen så börja jag stretcha ( HAHA) för att jag vill gå ner i splitt..så ska börja stretcha varje kväll! :D..sen så hoppa jag i sängen..sen när jag gav upp och verkligen sa " NANCY DU MÅSTE SOVA" och la mig ner i sängen kolla jag på taket och tankarna börja flyga förbii..och börja skratta när jag tänkte på vissa saker..sååå jag börja smsa runt 05?..den ända som svara var sara AHHA hon kunde inte häller sova..men sen soman hon..jag gav helt och håller upp om att jag skulle få någon sömn ikväll..så jag satte mig vid datan och kl 06 ringde mitt larm HAHA blev så suuur! så jag hoppa in i duschen,tvätta håret och så har jag plattat det och sminkat mig o nu e jag klar..börjar om precis 1 timma..hhmm..vad kan jag göra nu då?

juste har inte kunnat uppdatera för min data har typ virus haha så jag kan inte skriva där..men har inte gjort så mkt faktiskt..i lördags blev jag bjuden på bio av C ..det var jätte mysiigt..länge sen en kille bjöd mig på bio! :O
vi kollade ialf på Fame! skit bra film faktiskt..och vi åt massa godis oxo haha..sen när jag kom hem så laddade jag ner massa med dans filmer som "stomp the yard,save the last dance,you gor served och step up" har kollat på alla redan hahha! :)..

Ajaa här sitter jag och försöker skriva bort tiden men orkar inte..
Idag efter skolan ska jag till skäris med sara ska på en liten liten shopping runda hohoho

hejdå sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0