18 okt

hej alla glada läsare :) hoppas att ni mår bra..själv mår jag riktigt bra! ( fast såklart är jag jäättttttee jätte trött )
idag var jag i skolan..och denize kom :D det känndes som om det var åååår sen vi sågs,saknade henne! <3..vi käkade luch tsm o såå gick vi ut på en rök-paus..då kom sebastian och bad mig o äta med honom..så ja följde med honom in och vi satte oss vid ett bord sen så kom rami och satt med oss..seeeen såå satt vi bara i cafét och pratade o så :)..

hade lektion efteråt till kl 2 och slutade efter..hade planer att gå sola i hornstull idag så bad sebastian att låna mig hans sl-kort..han satt i cafét med några så jag satte mig där med dom och han gav mig kortet..sen såå rullade tiden på till slut blev ja o sebastian ensamma och jag tänkte ta bussen som kom där på..så han följde mig till andra sidan skolan vid El-sidan..och vi satt där o väntade på bussen för vi orkade itne gå ut för det fula vädret,ångest!

men vi pratade o pratade o tiden flög typ så det blev ingen solarium..sinan kom och satte dig med oss och vi börja prata om läskiga saker som tex andar :O..vi satt o berättade läskiga saker som hänt oss osv..haha vi va helt inne i det..sen runt 4 tiden gick vi till cafét där satt rami så vi satte oss där och pratade massa..sen fick sebastian ett samtal och gick ifrån oss ett tag hahah och dååååå börja sinan att driva med miig HAHA han förvirraade mig heeelt!! ingen har någonsin lyckat att förvirra mig så mkt som han..så det blev maasssa skratt..han gjorde så att ja själv tveka på saker jag sagt :O sen så kom sebastian och aah det gjorde itne saken bättre..det blev bara ett skratt mer! HAHA vi 4 bara satt o skratta o skratta ooo skratta..nee men det va skit roligt det var lääääänge sen jag skrattade såå mkt med så mkt lust :D vi var sist i skolan typ till kl 6 :O..sen så gick vi ut i regnet FY!

Sen så kom jag hem och kände mig trött..åt,kolla på tv duscha o läst lite ur boken..
nu ska jag torka håret,platta det och plugga några glosor vi fick tills imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0