17 nov

åhh är så trött :( har blivit så den senaste tiden,känner mig så trött hela tiden men tvinger mig själv att inte sova nu för då kommer ja inte kunna sova på kvällen!

igår somnade jag runt 01:30..kunde inte sluta läsa "syskonkärlek"  började med den och läste till sida 102 HAHA kunde verkligen inte sluta läsa..den är så sjukt bra!!!

idag så var jag i skolan - media dag.det va inte så roligt..läraren pratade för mkt så att jag drömde mig bort i tankar..sen så tillbringa jag lunch rasten med sebastian och sen så kom cayo..vi satt o skrattade massa =) sen så gick jag in på lektion och slutade tvåå..möttte sebastian lite snabbt i skolan för att han lånade mig hans buss kort för att jag skulle sola..såå jag åkte men näheee dom tog bort soalriumet där..blev små sur för jag orkade inte åka ända till Hornstull..så jag åkte tbx..satt i cafét o väntade på sebastian som hade lektion..sen så kom han och tog sitt kort och jag drog hemåt :)

sen så har jag inte gjort så mkt mer..kom hem kolla på tv,läste mer av boken och aah suttit vid datan för att hålla mig vaken..ska ut o röka nu för att få lite friskt luft hahha :)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0