Vilken kväll!

fan vad roligt det va igår: D!

Adet började med Att jag mötte upp Petra, Cami o Nickis kl 16.00 .. sen så drog vi mot Midsommar latino det va helt okej, vi kom in gratis ( VIP haha) för Att Cami är ju DanJah's kusin Såå vi kom in gratis hihihi .. VI på completos mmmm skit gooda säger jag bara! .. sen så uppträdde DanJah han va Hur grym som helst, han satte Liv hos publiken sen När han va kvar tog vi bild med Honom hahaha: D

Sen så uppträdde Några som dansade .. Så jag dansade oxo ahahah snabb Där vid publiken dara =) .. Där støtte ju på massa folk man Känner de ju roligt de =)

Vi hade Planerat Att dricka igår efter festivalen .. Sa Pa väg Hemåt började vi Planera, sen så skulle vi på fest män nee vi hade ju Redan Planerat med Några Andra sen så skulle vi kanske till Alvik festen.. fast Neee haha .. Vi kom fram till Tumba typ 22:30 .. så Petra, Cami o Nickis åkte hem för dom va trötta hahah .. så jag satt ner o Väntade på resten .. Efter en stund så kom Cayo, Anthony, Claudia och alexsandro.

men efter som det blev så kallt så följde Claudia med mig hem för Att Byta skor o jacka .. sen så gick vi alla mot en "stuga" haha sen kom Sebbe o Pawel.. jaa vi hade musik o Såå helt nice,, sen Drack vii hahahah fan vad roligt det va vi garvade åt allt.. pluss hade jag typ bara atit en låt så allt Börja snurra efter Ett tag haahha Claudia o ja va skiit hungrigasebbe o Pawel gick till Statoil för Att köpa en bulle till mig och korv till Claudia =) .. klockan flöög Plötsligt va klockan 03,00 så alla Börja Röra på Siig.Anthony lämnade hem mig, jag kom hem 03:30 och Såå somnade jag tyyp

Vaknade för en stund sen ska käka och Såå =)

                                               Bilden med DanJah! D



                                    Jag och bästaste Caluuu <3



KILLARNA =)



                                                       Clauu o Jaag <3



           Och så klart ville dom förstöra en bild på mig o claudia haha



                                                      Claudiiaaa: D



                                            Alexsandro jag o claudia



                                         Sebbe claudia o jaaag =)



                                    Min bulle o Claudias koorv! = D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0