Uppdatering från igår

Igår blev Allt som Planerat! .. jag lurade Claudia på Att jag skulle ta ut henne på middag i stan Så jag sa Att hon skulle klä sig fint.något hon gjorde: D.. sa vi va hos mig fixade oss lite o tog bilder .. sen Såå "skulle jag hämta månadskort hos Anthony för jag Int hade Någon " sa vi Promenera dit runt 21 inte (?).. sen När vi kommer fram diit efter en lang promenad så Precis Innan vi öppnar dörren kommer alla ut med en tårta o ballongen o henne sjunger för! Hon Kunde inte tro det så söt min fru e! D

Sen så gick vi alla i Drack, Dansa, tog massssor med bilder : D det va skit roligt det blev typ 40 st till slampa hahah .. Sett mot slutet blev det knas .. Mycket hände tar inte upp det här men synd Att det blev så!. Drog hem runt 03 och kom hem typ haha 04 ( ?). lång promenad pluss hade klackar fifan Aldrig mer! kom hem och hade det Svårt med Att sova tänkte på allt som hände och blev bara irriterad! Att det finns folk som Verkligen kan skrika ut saker utan att veta fakta! ajaa ..

Dagens planer är väl Att bada icke stans .. Gruppen ar delad i två haha Eriksdals och Älvsjö badet .. får se Vilken det blir =)

Lägger upp bilder från igår, puss

                                                 (Klicka på bilden för större format)

                                                               
                                                               
                                                         
                                                          
                                                         
                                                         
                                                         
                                                              
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         

Dom här bilderna får Duga, kan Lägga mer senare =) ut o njuta av solen nuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0