tröttt!!

kom hem för ett litet tag sen,tog en sväg med valeria o emanuel,vi rökte o pratade..men dom skulle hem till hennes pappa såå som gick vidare..jag kom tillbaks hem och tråkar! är skiit trött vill bara lägga mig och mysaa med X ...ajaa

Imorgon blire stressigt!! måste handla massor med grejer,så jag måste upp tidiigt typ runt 10 :/..har vaknat så varje dag den här veckan..då ere för att vi gjort massa saker..idag sov jag ialf till 12 wohoo :)..

Ska kolla på fiilm nuu mysigt va? haha =)..

Chaoo <3


                                                         Såå ljust blev mitt hår
                                                     
                                               

                                                  Och så va jag klädd idag =)

                                     


                 

Kommentarer
Postat av: hunar

hi how are you

answer me thanks

2010-03-06 @ 23:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0