tråkkiigt

namn: Nancy
födelsedatum: 3 januari 1992
födelseplats: södertälje
bor: Stockholm
hårfärg: mörkt
längd: 160!
skostorlek: 36-37
civilstatus: Singel
höger eller vänsterhänt: Höger
stjärntecken: Stenbock

Har du under den senaste månaden:
Haft sex? Ja
tappat bort saker? Ja
druckit alkohol? Ja
rökt? Ja
shoppat? nej
stulit något? nej
motionerat? nej
solat? nej


antal:
antal människor du skulle ge ditt liv för: Familjen!!
antal piercings: öronen och tungan
antal syskon: ´3 äldre
antal saker jag ångrar: Maassoor
antal skor: Jag vet verkligen inte
antal mascaror: 2 tror jag
antal personer du kysst: 5 *stolt*

Var ärlig!
svär du? hahaha jaaa förfan!
sjunger du? Absolut!!
Varit otrogen? Aldrig!
plattar håret? jaa tyvär
gråter du? vem inte?
varit depp? Ja
sett upp till någon? Ja


har du någonsin:
däckat eller varit jättefull? oo jaa
blivit kallad hora? inte vad jag kommer ihåg
blivit nedslagen? Nej
Slagit någon? hahah jaa
ljugit om din ålder? Vem har inte?
bråkat utan anledning? haha men neej
Varit uppe 24 h? Ja

i framtiden:
namn på barn? jaa, Flicka : Denise. Pojke : Damian
hur vill du dö? i sömnen
vad vill du bli när du blir äldre? vet inte
vart vill du bo när du skaffat familj? har inte tänkt sååå långt haha
drömjobbet? Film stjärna i holywood så klart!!

brukar du:
lyssna på musik? Min drog!
äta mat? varje dag
dricka vatten? Ja
dricka alkohol? nu hare hänt ofta..
vara lat? jaaaa kanske för lat
skratta: tills jag får ont i magen :D
kramas? Alltid
sova? när jag är trött
jobba? i skolan? Sommar loov
ha pengar? Får när jag behöver
Om Inte, frågar du dina föräldrar? Mammas bortskämda flicka haha :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0