tråkiiigt.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Väldigt ofta
Gnälla:  det händer haha
Skrika: aaaa vem inte?
Sova: måste ha 12 timmars sömn haha
Ha ångest: aah
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: neeeej :O
Drömma mardrömmar: nästan aldrig
Drömma sexdrömmar: självklart
Ta droger: noppe
Försöka vara annorlunda: neej,är mig själv :)
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan: neej
Gå i skolan: Sommar loov!!
Röka: ja
Ha sex: oj oj oj ..

VEM:
Saknar du: 
ingen faktiskt :)
Vill du döda: det finns gränser haha
Rörde dig sist: mamma tror jag
Vill du slå: ingeen =)
Kysste dig sist: Mina närmaste vet hihi :)
Vill du kittla: Mig själv ..
Kramade du sist: Mamiiii
Vill du prata med: ingen är helt tråkig nu
Skrek du på sist: kmr inte ihåg..
Vill du vara som: är den jag vill vara :D
Sårade dig sist: Jimmy
Vill du bli galet full med: Camilla,petra :D
Gjorde dig riktigt glad senast: alla jag va med igår :)
Fick du sms från senast: Gaby :)
Ringde dig senast: Valeriaaa <3
Är vackrast på jorden: mamma

HAR DU:
För många vänner:
går det?
Förföljelsemani: tror inte
Tvångstankar: Jaaa haahha
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: nej
Färgat håret: jaa :(
Brutit några ben: nej
Några piercings: öron och tunga
Bra självförtroende: ganska
Kysst någon:  oh jaa
Haft sex: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: jaa :) 
kär: ne  
Gjort något olagligt: men jaa haha


HUR:

Går du: snabbt
Svarar du i telefonen: hallå?
Tjänar du pengar: mamma haha?
Hur ofta träffar du din familj? Varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0