Sommar!



Jag älskar sommaren
,solen,sommar kvällarna,umgås alllt som hänt under sommaren hittills har vart perfekt,har lärt känna helt underbara personer som gör mina dagar! det bästa jag kunde gjort va att flytta hit till Tumba! :D såå skönt o ha vänner som dom jag har då menar man typ Claudia,valeria,irene,miki,Sebbe,alexsandro,cayo,ronny,Pawel,alexis! och det finns så klart andra, fast det är dom här jag är med nästan dagligen älskar er! =D..älskar sommaren!!!

och nästa fredag åker jag till spanien fifan längtar! så roligt det kommer att va.sen så kommer min bror med emilyah!bästa!! ska njuta varje minut som om det vore den sista :D.

Har många planer under sommaren,men vill inte skriva upp dom än! :D.bästa känslan e att bli "sommar kär" hahaha säger inte mer än det! Och skippa onödiga komentarer,jag har gått vidare =)

Älskar att må så bra som jag mår,älskar mitt liv just nu,älskar att känna solvärmen i ansiktet,älskar att vara med dom jag är med,älskar att mysa under sommar kvällarna,älskar att promenera med musik,älskar älskar älskar!!

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0