sköön dag

Det började med att jag o tanya åkte till skärholmen för att hon skulle lämna tillbaks en grej ( haha!! ) sen så ville jag ha en läpp glans men faaan hadde bara med mig 20 och alla kostade typ mellan 60-100 kr :O..shiit..så mamma ska nog köpa till mig :)..efter så kom vi hem jag käkade snabbt..för skulle träffa valeria..skulle efter det dra till ängen och va med resten..men ängen faaan de en lång väg dit och en lång uppförsbacke..såå näee stannade med bästaste valeria min favorit! <3...pratade om allt som vanliigt..sen så mötte vi upp petra,nicole och sophi..vi rökte och pratade om en massa snygga killar ahah riktig tjej snack! sen så planerade vi att dra tsm till latino festen i rinkeby..och om det blir fest efter eller inte så ska det blii roligt =)..och saken e haha petra har nämligen tänk o planera något och hon är ju rätt så bra kompis med mitt ex kompisar..såå om hon bjuder dom så kommer säkert han..jag bryr mig inte jag ska diit och får se vem/vilka jag tar med!! petra höll så klart med haha älskar den tjejen hon får vem som helst att skratta <3..Kom ialf hem för en stund sen och ska bara ta det lugnt nu :)

Så såg man ialf ut idag =)

Kram!!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0