skön dag

Dagen vart super rolig :) när jag va på väg hem till claudia så visste inte jag att bussen tog en omväg för att det är helg..så jag trodde att jag hade tagit fel buss när den svängde där den inte brukar sväga..så jag hopa av och visste inte vart faan jag va ahhaha så jag promenera och gick vilsee ahah va helt lost i typ 20 min..sen kände jag igen mig och gick hem till henne..där käkade vi kladdkaka jätte god och snackade en massa,vi båda hade roliga historer o berätta haha,sen kollade vi på gamla bilder,däär garvade vi mycket!! hhahaha sen runt tio gick vi ut skulle ge min syster månadskortet och i stationen stötte vi på lollo :) så vi satt och pratade sen så kom hennes buss så jag o claudia gick hem till henne igen för att göra mackor..dom satt bra i magen ahaha vi e alltid hungriga fifan :O

Sen så skulle vi möta cayo och  alexsandro så dom kom ner till hennes gård så vi 4 satt där sen så kom sebbe :)..fick en myggbätt på huvudet :(..kliar jätte mycket!..idag sa mamma att jag måste va hemma 00:30 för att jag kom hem sent igår haha...så claudia gick hem och alexsandro bodde lite längre bort så han gick oxo hem..så cayo o sebbe lämnade hem mig så söta :D...

Ska ta ett bad för att värma upp mig för jag fryser och sen sova! imorgon ska jag upp tidigt för att träffa claudia
Tog inga bilder idag tyvär,min kameras batteri doog hahaha =/

ajaa hoppas ni haft en rolig dag =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0