Så var man tillbaks igen :)

Ska börja igen för att det är väl alltid roligt att läsa sen sina gamla inlägg när tiden ändå går så fort :) Måste fixa ny design till bloggen..men tar det när jag orkar haha :)

Kan väl börja berätta vad jag har gjort idag =)

Idag skulle jag nämligen göra min första tattoo..men hon som skulle göra kunde inte idag så det blir på lördag!lägger upp bild på den sen dåra haha..såå 17.00 åkte jag istället till stan för att möta tamara,amelie och hennes kompis för att köpa förköps biljätter till fredag!!! Vi ska nämligen till Latino festen i Alvik..Den förra va så bra så att man vill gå dit igen.Längtar som fyfabian  haha :D...så när vi fått tag på biljätterna började vi röra på oss mot makkis men jag va inte hungrig för jag ahde just ätit frukost..

Efter det åkte vi till östermalm för att gå till en underkläds butik som amelie hade present kort på...haha skoa itne om hur dyrt allt va!En enkel trosa kostade 800.- så tänk hur mkt en Bh kostade haha jaaaa runt 1700! så amelie köpte not ja itne riktigt fatta vad det va..men det gör kroppen glittri hahaha!

Efter det så åkte vi hem till Amelie och lata oss,åt och såå förberädde oss inför kvällen   blev bjudna til hemma chill  slussen hos tamaras o amelies kill kompisar...men jag går efter vädret tror jag hahah..vädret va såå tråååkiiiiigt att jag blev tråkig fan! jag började få galet ont i huvudet så jag rörde mig hemåt istället...MEN så stoppade valeria miig haha hon ville träffa miig en snabbiis..hon bor ju ändå rätt så nära miig så vf inte(?)..när jag kom fram till Tumba så träffades vi,rökte och pratade en massa som vanligt =)..sen så gick vi hem till henne en stund bara för jag mådde så dåliigt..

Så jag gick hem...när jag väl kom hem så ÅT jag,va så hungriig...sen smsade C mig och frågade om jag ville komma över och kolla på chile matchen med några av hans kompisar men det blev itne häller såå..mådde fortf dåliigt...

så jag kom väl hem vid 10 och sen dess satt jag vid tv och kollat på chilensk kanal haha :)

Så det har väl vart en helt okej dag faktiskt!..Längtar efter en VARM sommar natt då man bara kan gå ut och ta det lugnt :)

aja det här får duga..vet inte riktigt vad som händer imorgon..tar dagen som den kommer men ni får ha det så bra såå :)

Puuss 

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0