Roligaste!!

Åaah fyfaan vad roligt jag haft idag..har alvarligt talat inte garvat så mkt som jag garvat idag på lääääääääääängee haha :D ..som sagt vid 6 mötte jag upp claudia vi satt o prata sen så kom Cami,petra o deras kompis..vi satt o vänta på resten som sega så vi gick in o köpte saker till grillen..sen kom cayo med hans kompis och miki :)..såå drog vii..när vi kom fram till mölle så började vi grilla och ta bilder..men min batteri doog såå petra har typ alla bilder,ska säkert få dom imorgon..sen så kom crito med lucho och sen blev det fult med folk bland annat så kom pillan ..fast märkte inte äns när dom drog..ialf..vi började köra "jag har aldrig" leken hahaha fyfan..och det ena ledde till det andra..Men det som hände där måste fan stanna där hahaha men vi hade galet roliigt..kom hem  typ nyss..det blev för kallt det va ju trotts allt vid sjön så det blev kallt...jag,claudia,miki och petra fick åka bil med camis bror..så klart va cami med hihi så vi lät killarna gåå hela vägen haha...när vi kom fram till tumna träffade vi sebbe vi pratade och såå..sen så drog jag hemåt..ska fan sova nuu helt dööööd

men imorgon ska det hända grejer lixom :D haha cami petra claudia o miki vet nog vad jag menar :Dhahaha

men lägger upp bilder av dom jag hann ta innan min kamera dog :)

                                        köpte korvbröd haha =)



                                           På väg till möllee



                                           Miki och jaag



                                                  Möllebadet



                                             Lite av det vi hade med oss



                                           Väntar på mateen



                                              Cami,claudia o jaag <3



                                               Jag o claudia <3


 
                          Hahaha vilket kaos vi hade med korvarna!



                      Men till slut så blev dom klara och dom va goda =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0