Råliis

fan vilket skönt väder,själv har jag legat o stekt mig och badat =)..först så träffade jag claudia och vi åkte mot stan i stockholm södra hoppa sebbe på tåget =) när vi kom till centralen tog vi tbanan mot gröna linjen för att gå till claudias doktor fast det blev ingen kontroll för maskinen va trasig haha..så vi tre åke till råliis..vi solade sen så kom resten vi va samanlagt 10 pers Sen efter ett tag frågade sebbe om jag ville gå till ett träd som har nåt man kan slänga i sig i vattnet haha så vii två gick diit,äcklig väg vare man fick gå förbi vatten med sjögräs ush! hatar det,såå vi va där ett tag med två pojkar som va roliga haha dom va typ 10-11 år skrattade hela tiden åt som..sebbe hoppade i fast inte jag haha

Vattnet va is kallt!!..vi va där typ 20-30 min sen gick vi tillbaks och solade men jag hoppade i vattnet med irene och amanda =) sen så fanns det Vp så vi rökte lite..Sen runt 18:00 åkte jag sebbe o claudia hemåt..fyfan vad varmt det va i tåget!! vi dooog..

Är skit hungrig så ska käka,duscha sen uuut med claudia och dom som hackar på hahah =)

Hoppas ni njutit av den skööna solen!! :D

                                                                           Rålis

                  

                                                                 Jag och irene
 
                                       

                                                                         Igen =)

                                               

                                                                Vatten pipa! :D

                                         
 
                                                       Jag,amanda och irene

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0