Råliis

Jaa det blev rålis till sluut haha =)..började med att möta claudia och amanda så drog vi mot stan claudia skulle köpa en ny bikini :D diit kom irene sen så gick vi 4 runt o runt för att leta efter en fin bikini som vi till slut hitta haha sen så åkte vi till fridhemsplan,jag och claudia gick till vivo för att köpa något gott,det blev pasta sallad,bröd o fanta goott..sen så träffade vi sebbe,sergia och hennes kusin..sen gick alla mot råliis vi solade åt pasta sallad seeen såå sa sebbe at vi skulle gå till det där trädet ahahha! fyfan vad rädd jag vaaa så vi gick diit..först hoppade han sen så efter som jag lovade honom så skulle jag också hoppa ahahhaha så jag höll i repet och jag kände hur andrenalinen steeg ahhaah skrek som en galning av hur nervös jag va och mitt hjärta banka i 180!! sen så efter 100 åår tog jag satts och HOPPADE hahahaha!! vilken känslaa!! skit roliigt vattnet va inte så kallt men det va roliiigt som faan ! :D

sen gick vi tillbaks till stranden och fortsatte bada däär,sen så solade vi och sååå..

kom hem för typ 10 min ska duscha sen vi vi alla uuut i det fina vädret!

Puss!!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0