Ny design

Visst e den fiiin :D blev hur nöjd som helst när jag såg den ialf hihi =)

Så länge jag va vid datan vaknade emii haha hon blev helt pigg..och det är hon fortf så vi har kollat på tv,lekt,tagit bilder och mysiit haha hon är så gullig hon =)..Hon har på sig en jäätte finm klänning haha,nu lägger hon chilensk kräm på sig själv och är hur glad som helst :) hahha hon e såå sööt,hon har tjatat rätt länge och säger "Jimo" och jag fattar inte vad hon menar..så jag bad henne visa vad det är hon menar såå springer hon till vardagsrummet och hämtar "hitta nemo" 

Jag : ahaaaa neemoo
Emi : neeeej Jimooo
Jag : hahahaha neej nemo!
Emi: Neej nancy JIMOOOOOOO 

HAHA såå nu heter inte filmen " hitta nemo" utan den Heter "Jimo" ajaa haha vi ska kolla på den nu 

                                                                Så ser hon ut nu ialf <3

                         

                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon menar jimmy idiot, är det så svårt att gissa

2009-06-21 @ 18:12:09
Postat av: Nancy

neej..hon kan säga hans namn ;)

2009-06-22 @ 00:40:53
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0