Mosebacke!

Det blev såå j*vla roliigt..kom typ nyss hem asåå så roliigt :D..det började med att jag o tanya ( min syster ) mötte upp madde i slussen..sen så gick vi på konsär som calle real hade..skit bra salsa låtar ( dom e svenskar ) fast galet bra!!

Sen runt 9 öppnade klubben,jaaag kom iin moahahaha!! skiit bra låtar vi sen så gick madde för hon jobbar imorgon..så ja o tanya stanna kvar o dansade sönder oss!! fast sen la dom typ baaaaaaaara salsa haha i över 1 timma,det blev lite jobbigt så vi bara drack drack drack ööööööööööl haha..jag e itne så där någon som gillar öl..men fan vad mycket öl och toalett besök det blev hahahahah!!! sen så drog vi och jag va hur hungrig som helst..fast hann inte äta för bussen skulle komma :(...men åt nyss såå det får räcka..

och shiit har nog aldrig rökt så mycket som jag rökte idag..en hel cigg paket försvann på noll tid!!..ajaa så blire ibland..
Nu ska jag fan ta o lägga migg,..har ändå nyktrat till under resan hemåt såå mår rätt bra! :D



Och så blev det massor med bilder också,lägger upp några :)

                                    På Väg till Stockholm södra

 

                                    Så blire när man gillar olika sorts cigg



                                         Loove u siiis!



                                            En mycket glaad jaag :D



                        Så klart det blir en massa bilder på oss haha



                                                        Tjaaa!!



                                        En av alla rök pauser



                                        Min söta syster =)



                                                       The people !!



                                     Och jag utan för på väg hem! =)




Kraaam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0