Mitt hår!

Juste glömde berätta om att jag gick till frisören idag! okej färgen blev fint och är nöjd,det blev ljuuust brunt :D...men min hår längd HALLÅ!! borta!..jag hade ju skit långt och utslitet hår ahhaha! nu är det borta..inte för att jag ville utan för att hon hade roligt med mitt hår(?) jag som ville behålla mitt långa hår til sommaren ialf..nu ere kooort!..eller lite längre än axlarna..jag hade typ längre än ryggen fifan..ajaa har uppsatts nu haha =)..hoppas det växer fortf,något som inte händer i vanliga fall..

Väntar på trögaa sebbe!,alltid lika seeg..sen säger dom att tjejer dröjer(?)..nej fifan,hoppas att min fruga också kommer :(..saknar henne,tror att nu när hon är så borta gör så att jag saknar henne mer :(

Ajaa ska sminka mig lite =) Pöss

  Man ser inte så mycket det ljus bruna,men kolla hur kort det är :(..förut när jag hade uppsatts kom håret ändå till ryggen!

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0