lyckad!

Jaa det blev till slut lite ändrade planer..men det blev så att runt 8 gick jag ut och mötte upp alexis,steph och gaby vi gick ner till busshållsplatsen för att möta min söta vän cami..när vi mött upp henne så började vi promenera köpte en klubba och så satt vi ner o tog det lugn..sen så ser vi massa polis bilar åka förbi och ambulaner och en helikopter! så som riktiga chilenare gick vi heeeela vägen för att kolla vad som hade hänt haha...det va tydligen en man som blev knivhuggen till döds(?)..det va vad grannarna sa ialf haha det va rätt mkt folk som stog där och kollade...som vi haha..sen så kom typ non sorts CSI poliser haha som då gaby kallade "Csi storvreten"  ahhaha vi garvade en massa :)


Klockan blev typ 21:30 så skulle vi dra till hallunda för dom drack,rökte vp osv..men det va bara jag o cami som va helt taggade och så vero haha så vi tog bussen 22:00 åkte av i alby mötte cayo och hans kompis  och tog buss igen mot hallunda för att det va försening i Tbanan mot Norsborg..sen så va vi i hallunda vi va typ 13 pers och chillade helt enkelt :)..men cami va tvungen att dra vid 00:00 och cayo hade gått för att köpa dricka i alby och fast han smsa mig ch bad mig att stanna helt söt..såå åkte jag med camii..åkte bil hem dåra :) kom typ nyss hem och ska sy ett par skor som jag ka ha imorgon..för imorgon är det FIESTA! ååaah längtar det är så mkt som kommer att hända!!..så förlåt cayito för att jag gick men imorgon ses vi ialf :)..Vet inte vad jag ska ha på miiig eller mitt håår hahaha :) men längtar..tamara ska oxo meed  :D

men ajaa ska nog äta något,är rätt trött ..hoppas ni haft en roligt dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0