kvälls promenad

kom heem för ett tag sen,gick ut en snabbis med en vän vi satt i min gård o pratade och såå tiden flög hahah det är så skönt o bara sitta,gunga lite o prata spec med min vän hihihi =) sen rörde vi oss och kom fram till ett skit fint ställe så där fint utsikt  så vi satt där sen lämnade min vän  hem mig  =D

Aja när jag kom hem va jag hungrig så jag gjorde något gott och satte mig framför tv.n..gode guud smsade med 8 st blev så där stressad hahah gillar inte att stressa det är nog det värsta jag vet!..nuu skickade jag sista smset till sebbe om att jag ska sova vilket som är sant men skulle bara skriva innan jag lägger mig

Imorgon har jag tid hos frisören kl 3..vet inte riktigt vilken färg jag ska färga haha få se där =)

Är helt slut nu mina ögon orkar inte vara öppna mer,efter allt badande,solande gåände osv haha..så nu ska jag sova!

peace!


                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0