Itoo :)



Itoo
min vään..om det är någon jag gått igenom mycket med så ere med honom!.. vi har alltid förstått varandra så bra och har alltid så roligt tsm =)..sommaren 07 blev till något spec saker hände,saker jag aldrig trodde skulle hända mig.Vi har tappat kontakten då o då..och tror att låta ett förhållade komma emellan oss va riktigt dumt,Alex, el-sexito..som jag kallar itoo.. Han som jag ringde när ja va ledsen och han trösta mig,han som alltid får mig att skratta med hans torra humor..så som mitt(?) ahhaah..vi har gått igenom allt man kan gå igenom tsm..vi två gav varadra något så speciellt att ingen kan förstå det..och dagen du berättade det för mig blev jag lyckligast i världen tror jag =)..

När vi tjafsat har det vart grovt haha vi båda kan nte kontrolera ilskan och kan bara skrika på varanda...fast det vaa länge sen!..kommer ihåg när du trodde att vi va kusiner hahaha!! du va skit nojig för vi hade kyssts hahahaa åsna! :D..Du har vart en underbar kille =)..Under ett tag hade du och jag ett så starkt band som skulle hålla oss tsm livet ut!..men som den dagen då den drömmen dog och både du o jag grät har vi hittat tillbaks nu =)..och är mycket glad för det. Har kvar gamla bilder på oss fast på Cd och kan inte lägga in dom i datan fifan..ville lägga upp dom här haha..men dom tiderna..då du alltid sov hos mig..tiderna jag åkte varje dag från alby till tensta och hur roliiigt vi hade får mig att skratta..om man tänker efter så har vi sjuuuka minnen tsm haha..det roligaste är när vi tar upp minnerna..vi halv skäms men skrattar som fan!..

Allt vi haft är jag glad över att vi har alltid kunnat bli vänner!  du är en person jag kommer hålla hårt,på riktigt vi har gått igenom för mycket för att sen bara...hej då(?) haha nääe..kommer aldrig göra om samma misstag om att ta en pojkvän före dig eller min vänner! det är nu man mäker allt jag missat..fast nu tar vi igen den förlorade tiden haha =)..

Alex.Contreras aka Itoo ( bara jag som får kalla dig så haha! ) ..du ska veta att du har en och alltid haft en speciell plats i mitt hjärta. Te quiero mucho =) <3..

// Din Itaa =)

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0