ingen ork!

folk smsar och vill att jag ska komma på fest...men guuud neeej!!..är helt dööd,halv bakis,såå nej nej nej..
Har degat hela dagen,idag av det skönt att ta det lugnt bara...fast jag gillar inte det i vanliga fall,den senaste veckan har jag vart ute varje dag..så idag ere vilo dag för mig :)

Idag hade jag tänk att rensa mitt rum,typ ta ner allt som har med mitt ex att göra haha..men jag tänkte efter..

1.jag orkade inte och tror inte jag kommer att orka
2.dom sårar mig inte mig längre,det va något underbart och unikt vi hade!
3.mitt rumt skulle se för tomt ut utan hans ettårs present haha =)



Helt Alvarligt imorgon ere 1 vecka sen det tog slut,det gått fort :O..jag som ville va kompis med honom ändå..för han e en skit bra kille och va världens bästa pojkvän fifan :)..jag som ville gratta honom på hans födelsedag den 28de...men neeh nu blire inte såå :) han har ändå så underbara kompisar som han säkert kmr ha roligt med :)..Varför måste det nästan alltid va sååå att man inte kan avsuta något som vänner?..Jag trodde verkligen att vi skulle bli vänner haha :)...

Det är svårt att sätta ihop hans två personligheter ,innan och nuet..men allt händer väl för en anlidning..när jag tänker tillbaks på våra minnen får jag ett leende,Vi va verkligen speciella,vi va så öppna mot varandra att det va roligt,eller under kvällen bara be honom krama om mig eller bara somna i hans famn..fanns inget bättre att vakna vid hans sida,eller höra honom säga dom tre bertydelse fulla orden,Under alla svåra stunder var det han som gav mig hopp på att vi karar det!,till och med att vi skulle utveckla oss..gifta oss ha barn osv..han kommer jag alltid minnas gott,kan inte tänka på allt det utan att fälla tårar haha :)..eller känna den feta klumpen i halsen...tänker inte ofta ofta på honom men när jag gör det så känns det och inte lite...spec i sån här dag man bara degar och itne gör nått...så klart att nu är det inte som förr då det tog slut..det är nu jag inser..att det itne finns not att ta tillbaks..det är verkligen slut..föralltid...

Förut när det va slut hade man den där känslan,"ne men vi fixar det,vi kommer att bli tsm igen"..nu ere inte så,det är slut.Men mina känslor är inte likadana häller,tror inte häller hans e..det är darför det är väl slut..trodde verkligen att jag fortf älskade honom..tror att jag "ville"älska honom...det är jn fint att älska och bli älskad,och att bli älskad av han va det bästa!!,någon jag träffade på en fest och trodde att det max skulle vara i 1 vecka haha..

Ajaa ska ialf sätta upp lite nya grejer i rummet..den ska ju ändå göras om..känns lite onödigt för vi ska ju ändå flytta typ i agusti ..igen haha ingen ork till all packning och såå..blää

Jimmy, du jag någon gång kallade vevé..menar det häär,,ha det bäst! du förtjänar det bästa du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!! och den 26 feb-08 förblir ett speciellt datum<3 :)  

        

Kommentarer
Postat av: maria

vart ska du flytta och hur blev din tatoo :D

2009-06-13 @ 22:04:55
Postat av: Nancy

Närheten där jag bor hah :)



jooo ooh skulle ju göra idag..men va typ fortf like alcohol påverkad såå jag ställde in tiden :(..men ska verkligen göra under veckan :D

2009-06-13 @ 23:21:55
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/
Postat av: apan

nää de roligt å läsa din blogg :)



// aiidaaaaaa

2009-06-13 @ 23:25:54
Postat av: Nancy

hahah helt söööt :D tack :D <3

2009-06-13 @ 23:41:15
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0