F*CK

jag vakna tidigt bara för att jag skulle köpa nya underkläder..meen så ser ja att H&m och alla kläd butikerna va stängda!..blev så suuur..sen kollar ja närmare på öppet tiderna och ser att på Söndagar e alla butiker stängda! oooooooooh!!..sen blev mamma min hjälte hon ringde och sa att där i hallunda va Lindex öppet..så ajaa inte för att jag tycker att lindex har så där jätte fina underkläder men måste ha det till ikväll såå får nöja mig =) Tack mami,alltid så underbar och räddar mig! :D <3

                                                          Dagens outfit

                                            

                                                    Linne - Gina tricot
                                                Jenas Shorts - Ellos.se
                                                  Örhängen - Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0