Claudia <3


Miin underbara vän Clauuu,fyfan vad hon är bäst!! vi hittar alltid på något för att göra en tråkig dag till en rolig dag..och det funkar alltid,Är så j*vla glad att fått lära känna den här tjejen vi har samma sjuka humor och när jag mår dåligt finns hon alltid där för mig,att hon märker på direkten när jag e deppig/ledsen och tar mig i armen och frågar mig vad som hänt! ,Är ialf skit glad över att ha henne..och så blire,nu ere jag och hon! tror det beror mest på att vi båda inte har nån kille hahaha..så vi har all tid i världen att vara med varandra!!..fan Claudia vill inte att du flyttar,vi får förf*an inte tappa kontakten,antingen kommer du hit och får sova hos mig när du vill,eller så åker jag diit!.Men här i tumba har vi mer saker man kan göra haha så du får nog flytta in till mig :D..du kommer ändå inte flytta så långt ahah en halvtimme härifrån :)..Snart fyller du 19 din gamling hahaha! då ska jag ta ut dig på non fika eller middag =) men ska va med dig på DIN dag! 

                 Älskar dig amiga du är det finaste som hänt mig på sistånde =) <3!!


                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0