Chill kväll

Idag vare helt okej dag,med några personliga tjaffs..som leder till att här i bloggen ska jag inte skriva mer om jag dricker eller inte! aja så får det blii :)


Hur som helst,spenderat dagen med Min fruu Claudia va hemma hos henne sen gick vi ut i det soliga vädret o promenera sen träffade vi på crito och ante..sen gick vi upp mot stugan dit kom sebbe alexis cayo miki alexsandro med sina två kusiner..dom drack men inte jag! hade ingen lust haha.va där till 00:00 sen så gick jag hemåt med sebbe ante  och några andra...såå söt som sebbe valde han att följa med mig hem än att gå med resten..hiihi så vi två promenerade hem till mig,sen så kom vi fram så jag gick han =)

Imorgon ska vi grilla i antingen rålis eller mölle med alla ska soooolaaaa och badaaa,sa till sebbe att om vi drar till  rålis ska jag hoppa från repet vid trädet! ahah läskiigt värre :D ajaa ska lägga mig för imorgon ska jag vakna tidigt sebbe o claudia ska komma hem till mig för att göra mackor o sånt för att ta med =)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0