Bääästa! :D

Igåår händere myyckket!! hahaha okeej...allt börja med att jag mötte cayo,gaby,irene,alexis,sebbe,adde o karolina ..sen så hoppade steph på tåget i flempan,när vi kom fram til alvik så va klockan typ 22:30 där väntade vi på tamara och amelie..sen gick vi alla in..först vare helt dött aså ingen dansa för Dj:n hade inte kommit...men när han väl kom så fort han la första låten så gick alla upp o dansa!! wohoo hahaha det va huur roligt som helst..och hur varmt som helst fan :O..toog inte sååå många bilder för sebbe hade min väska och han va lite här o där..men jag kmr aldrig glömma allt som hände igår! hahaha

Träffade på alex (sexito) oxo såå jag va väl med honom räättt länge sen så bjöd jag honom på dans hahaah så vi dansade och hade det roliiigt :D..men kvällen blev exakt som jag trodde! kom hem runt 05:30 typ,kom hem böt om o decka på direkten..

vakna för en liten stund sen..ska duscha o såå,måår inte hundra så måste pigga upp miig





Kommentarer
Postat av: wesam

har inte alex tjej??

2009-06-13 @ 14:55:30
Postat av: Nancy

hahaha neej :)

2009-06-13 @ 15:08:49
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0