27 juni

Igår kväll så va vi ute va med irene,natha,claudia..fast dom gick så jag möte sebbe o resten av killarna..vi gick runt och partade men de skulle ka mot alby såå jag gick hem..sebbe följde mig mig hemåt som vanligt lika gullig =)..när jag kom hem runt 01 tiden berättade pappa något jag inte direkt ville höra,Min tio´s brors dotter har dött..hon blev bara 16 år gammal..blev helt chockad och blev ledsen, tänkte på hur dom har det,dom har redan gått igenom svåra stunder,dom förtjänade inte det här! =/..idag har jag också känt mig nere så stannade hemma med familjen..kanske går ut ikväll men har ingen lust..ajaa

Imorgon fyller min fruu åår! =)..så ska ta ut henne på en fin middag <3..

Ska kolla på tv nu,hoppas ni ahr det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0