26 juni

jaa kom hem för on timma sen från rålis,åkte dit med moppe :D haha sen där mötte jag sebbe,pawel o lucho! va med dom så länge resten av tjejerna kom med moppen =)..sen så kom dom så  hoppade jag sebbe pawel o lucho i vattet det va inte så kallt som i rålis =D..vi badade en stund sen så gick vi upp mot resten,samanlagt va vi typ 15 pers,hade musik och vp perfekt haha sen efter en stund roppade sebbe på mig och frågade om vi kunde gå ta en sista dopp =)..så vi två gick och hoppade i haha stackarn tyckte att det va skit kallt så efter non minut gick vi upp,sen så satt vi vid en bänk o pratade lite o såå,sen så skulle dom tre dra..så vi sa hej dåå

Vi resten stannade o solade..sen runt 18:00 gick jag o cami vi lyssnade på musik o såå =) sen så tog jag bussen mot tumba och nu snart ska vi alla ut för Claudia kommer juppii!! ..saknat henne fifan,min fruuga!! :D

heej då sålängee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0