19 junii

Dååå var man hemma igeen hihi =)


Det va helt nice hos miki rätt så mycket folk kom och som vanligt blev det lite knas där mellan..men ajjaa orka bry siig haha vi hade det roligt ändåå..

Det började med att Claudia kom o hämta hem mig runt 6 sen så drog vi o köpte chips se så stötte man på lollo o hennes kille..så vi 4 åkte tsm till tullinge sen så gick dom vidare..jag o claudia möte valeria sen så ¨åkte vi tre hem till miki..vi tog det lugnt i början så där chill..jag va halv nykterist orkade verkligen inte drick för jag skulle hem tidigt så nääe hahaha..roligt att se resten shotta :D..miki gjorde festen för gaby eftersom hon reser ikväll till argentina i 3 månader :(...

Men vi tog rätt så många bilder men inte med min kamera den fuckades..så irene har alla bilderna som jag ska få imorgon..kl 00:00 drog jag vale claudia ronny o tre andra killar när vi kom fram  tumba mötte jag o claudia sebbe..så vi tre gick runt lite o pratade typ i 1 timma..sen så lämnade dom hem miig..nu så ska jag äta o kolla på tv..imorgon trooooooooor jag att jag ska på fest men inte säkert..men längtar ialf till lördag och HOPPAS att de blir fint väder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0