14 juni

Satte och åt med familjen,vi satt och prata rätt länge och verkligen om allt..mina föräldrar ska på kryssning ahah men vågar inte lämna mig ensam hemma,undra varför inte (a)..hahahah ,..sen så pratade vi om Spanien,vi åker ju den 3 juli - 18 juli..seen så åker min syster till chile i agusti och ska stanna där i 1 år!! där blev det känslosamt..tårar kom fram,och jag fick klumpen i halsen av att se mami o tanya gråta...det kommer va svårt attva utan henne så länge..vi är ju så nära varandra,kommer verkligen sakna henne!! men är glad för hennes skull att hon tar det stora steget att plugga i ett annat land..men åker ju till chile den 11 dec..såå där ska vi träffa henne :D..men det kommer kännas jävligt mkt att se henne åka ivääg...min andra halva,min bästa vän :/..

Men vi ska ju tsm till spanien såå faan vad roligt det kommer va!!

                                                        Spanien förra året!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0