12 juni och regn?

Nej men seriöst? när ska solen komma fram..men denna gång ska inte vädret göra mig deppig nej haha..för jag är helt taggad inför kvällen!! vet inte än hur jag fixa miig :O ..hittar väl not som alltiid..ikväll vet jag inte riktigt hur det blir..ska dra med många många det vet jag ialf hahah :D..vi ska väl börja röra oss runt 9 då den börjar och är väl framme halv? ahah har aldrig lagt märke på hur lång tid det tar till alvik från tumba :D med roligt folk så flyger tiden ändå fifan!

den håller på till 03..får inte bli som förra gången den 30 maj då man kom hem klockan 07 på morgonen! :O hahaha den kvällen va bästaste men den här kommer blii myyckkeet bättre :D..Alex ( sexito ) ska diit oxo,honom har man inte sätt på ett tag,men vi smsar ändå ofta..så det kommer va roliiigt xD..sen ska tamara amelie o judith med,sen är det inte säkert men Cami o petra ska hacka på(?)..sen ere dom vanliga som jag va med förra gången :D

Igår somnade jag vid 04:30 smsade för fullt med alex hahahah påminner om gamla tider då vi alltid va vakna hur länge som helst och smsade.me like :D..och så vaknade man idag runt 12..av att höra en tråkig nyhet för brorsan..Beklagar sorgen verkligen! <3..känns inte rätt att berätta vad som hänt,det är ju trotts allt känsligt...

Ajaa ska käka frukost.duscha och städa rummet som är helt upp och enr vänt haha..men kanske hinner att skriva ett inlägg till innan jag drar :) men ska ändå ta många många bilder!! för den kvällen ska va värt att minnas!! så jag lägger upp dom här :)

Hoppas ni har en såå rolig fredag som jag ska ha moahahah!! .. ( juste synd för festen som blir i sätra som e ute vid stranden..så tråkigt väder ju =/... men hoppas att dom som drar dit har roligt...)

Lägger upp få bilder från förra alvik festen som va den 30 maj :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0